تیشرت پسرانه / عمده فروشی بزرگ انواع لباس پسرانه در کشور

تیشرت پسرانه با ارزان ترین قیمت ممکن. تیشرت پسرانه انواع گوناگونی دارند که از سوی تولیدی ها برای مردان، زنان و کودکان تولید می شوند.

این نوع از لباس که در گذشته بیشتر از آن به عنوان لباس زیر استفاده می شد و با گذشت زمان که کیفیت آن بالا رفت، به لباس اصلی تبدیل گشت؛ می توان از فروشگاه های پوشاک تهیه نمود.

  • بیشتر بدانید:

تیشرت ها بر خلاف آن چه تصور می کنند باید آستین کوتاه، باشد نوع آستین بلند آن هم وجود دارد که بازار بی گمان زیاد مشاهده کرده اید. این نوع لباس ها را از جنس های متنوعی تولید می کنند و بر همین اساس نیز قیمت گذاری می شود.

ولی تیشرت پسرانه را می توان در طرح ها و رنگ های متنوعی از بازار تهیه کرد. عمده فروشی بزرگ انواع لباس پسرانه در کشورمان، محصول را از طریق نمایندگی هایش روانه بازار می نماید.

تیشرت پسرانه / عمده فروشی بزرگ انواع لباس پسرانه در کشور

اولین شرکت پخش مستقیم تیشرت پسرانه برند گوچی

اولین شرکت پخش مستقیم تیشرت پسرانه برند گوچییکی از برندهای معروف در دنیای پوشاک، گوچی نام دارد. این برند انواع تیشرت پسرانه را تولید می کند و به بازارهای جهانی عرضه می دارد. در ایران هم می شود محصولاتش را در انواع گوناگون کیفیت های متفاوتی به دست آورد.

اولین شرکت پخش مستقیم این نوع تن پوش برند گوچی، آن را به وسیله نمایندگی هایی که در سراسر کشور فعال بود، توزیع کرد که بازخورد خوبی هم در بر داشت. از آن زمان به بعد، همواره این برند در بازار پوشاک، عرضه می شود و به فروش می رسد.

  • بیشتر بدانید:

با سر زدن به بازارهای متعدد پوشاک می توان به راحتی نمایندگی های برند گوچی را که به صورت متفرق فعالیت می نمایند، پیدا کرد و خرید بهترین و با کیفیت ترین تیشرت پسرانه را انجام داد. البته در این اواخر، نوع تقلبی آن هم به بازار آمده است.

مرکز خرید تیشرت های ارزان قیمت پسرانه

مرکز خرید تیشرت های ارزان قیمت پسرانهدر هر شهری که ساکن هستید، می توانید به آسانی مرکز خرید تیشرت های ارزان قیمت پسرانه را پیدا کرده و هر نوع مدلی را که خواسته باشید با نرخ پایین بیابید.

این مدل لباس از تنوع بیشتری چه از لحاظ طرح و چه از لحاظ رنگ، برخوردارند و برای همین است.

  • بیشتر بدانید:

خرید تیشرت پسرانه با قیمت ارزان از فروشگاه های اینترنتی هم میسر می باشد. این فروشگاه ها امروزه به یک مرکز بزرگ تبادله کالا تبدیل شده اند که دسترسی به آن ها بسیار ساده و راحت می باشد.

می توانید از این فروشگاه ها تیشرت پسرانه بچه گانه، تیشرت مردانه و غیره را انجام دهید. فروش این مدل لباس زیر قیمت بازار و با تخفیف های ویژه از سوی این وبسایت ها انجام می شود.

نماینده فروش تیشرت پسرانه بتمن در ایران

نماینده فروش تیشرت پسرانه بتمن در ایراننمایند فروش بتمن در ایران، در کیفیت ها و جنس های مختلفی این محصول را ارائه می دهد.

با جستجوی ساده می توانید در بازارهای مختلف خرید و فروش پوشاک، این نمایندگی را پیدا کرده و بهترین نوع تیشرت بتمن را که دارای طراحی ها و رنگ های متفاوتی می باشد، برای پسران تان خریداری کنید.

برای فروشنده های جزئی این امکان میسر است که خرید عمده تیشرت در این مدل را از نمایندگی های فروش انجام دهند. عموماً شعبه های برندهای مختلف هم در کار فروش کلی و جزئی می باشند.

تولید و پخش پوشاک راژ تولید کننده انواع تیشرت، اسلش، سویشرت و هودی خام با جنس و طرح دلخواه مشتری می باشد.

قیمت روز انواع تیشرت پسرانه و مردانه 98

قیمت روز انواع تیشرت پسرانه و مردانه 98قیمت روز انواع مدل های پسرانه و مردانه 98 را می توانید از راه های گوناگونی به دست آورید. اما قیمت ها بر اساس یک سری از شاخصه ها به ویژه جنس، برند، اندازه و طرح تعیین می شوند.

می توانید با مراجعه به بازارهای گوناگون پوشاک از تازه ترین نرخ های سال جدید مطلع شوید. در این جا ما نیز به چند نوع از قیمت ها اشاره می نماییم:

  • قیمت تیشرت پسرانه طرح ماشین: 118000 تومان
  • قیمت تیشرت آستین کوتاه مردانه در طرح های مختلف: 125000 تومان
  • تیشرت و شلوارک پسرانه با قمیت: 230000 تومان
  • تیشرت طرح دار مردانه با قیمت: 138000 تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما