تولیدی دورس و هودی | پخش عمده انواع پوشاک مردانه

تولیدی و پخش پوشاک راژ تولید کننده انواع دورس و هودی مردانه با استفاده از بهترین پارچه ها و طراحی های جدید و مدرن با کمترین قیمت ممکن در بازار می باشد. ما تمام نیازهای شما را برآورده می کنیم و با توجه به استانداردهای بالای کیفیت، بهترین قیمت محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهیم. از جمله محصولات تولیدی ما می توان به هودی، سویشرت، تیشرت، اسلش و تیشرت های دورس مردانه در مدل های ساده و طرح دار با ضمانت کیفیت دوخت و پارچه اشاره کرد. جهت دیدن مدل های موجود و مشخصات و قیمت در کانال تلگرامی ما که در سایت ( تماس با ما ) درج شده عضو شوید.

تولیدی دورس و هودی
                     هودی دورس سه نخ پنبه

جدیدترین طرح های دورس و هودی مردانه

جهان مد و هنر را با راژ تجربه کنید. با جدیدترین طرح های دورس و هودی بیسیک از تولیدی راژ شما به دنیایی از سبک و جذابیت خواهید پیوست و همچنین با به روز بودن محصولات پوشاک خود می توانید مشتریان و سود خود را با خرید مستقیم از تولیدی و بدون واسطه افزایش دهید. از مدل های جدید تیشرت دورس مردانه راژ می توان به یقه تیشرت ها که در سبک های یقه کوبایی، یقه گرد، یقه هفت و مدل های لش و لانگ اشاره کرد. هودی های این تولید در مدل های نیم زیپ، بغل چاک دار، پایین هلالی، جیب دار و بدون جیب در طرح های ساد، چاپ دار و گلدوزی شده تولید و عرضه می گردد.

تولیدی دورس و هودی
                        تیشرت دورس سه نخ پنبه

انواع و کیفیت نوع پارچه ها برای تولید پوشاک

پارچه ها یکی از مهمترین عناصر در تولید دورس و هودی هستند. برای تولید این محصولات نوع پارچه بسیار مهم است. در بازار چندین پارچه برای تولید این نوع پوشاک ها وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

یکی از بهترین نوع پارچه ها برای تولید دورس و هودی، پارچه دو نخ و سه نخ سوپر پنبه است. این پارچه ها دارای الیاف طبیعی، کیفیت بسیار بالا و بافتی چشم گیر هستند. همچنین این پارچه ها در کیفیت های دونخ و سه نخ ساده و خارخورده تو کرک دار می باشند.

پارچه اسپان نیز یکی دیگر از نوع پارچه ها ی مناسب برای تولید این نوع لباس است. این پارچه ترکیبی از پلی استر و پنبه می باشد و درصد پلی استر آن نسبت به پنبه بالا است که در وزن و کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است. این پارچه در کیفیت های گوناگونی مثل دونخ و سه نخ ساده و تو کرک دار بافته می شود.

پارچه ملانژ  نیز یکی از پارچه های مناسب برای تولید دورس و هودی است. این پارچه دارای کیفیت همچون دونخ و سه نخ می باشد و درصد پنبه و پلی استر آن پنجاه- پنجاه بوده که برای تولید تیشرت دورس و هودی بکار برده می شود.

تولیدی دورس و هودی راژ از بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه ها با ضمانت پارچه و دوخت محصولات خود را عرضه می کند.

تولیدی دورس و هودی
                  تیشرت دورس دونخ پنبه ساده

لیست قیمت مدل‌های تیشرت دورس و هودی مردانه

لیست قیمت مدل‌های تیشرت دورس و هودی مردانه با توجه به جنس پارچه، کیفیت و اندازه ها متفاوت است. همچنین قیمت ها بر اساس نوع طرح چاپ یا گلدوزی شده در مدل های طرح دار تعیین می شوند.

تولیدی دورس و هودی مردانه راژ با افتخار تمام محصولات خود را با کمترین قیمت ممکن در بازار تولید و عرضه می کند. هدف ما ارائه کیفیت برتر با قیمت منصفانه است تا شما بتوانید از محصولات متنوع و باکیفیت بهرمند شوید. در لیست قیمت ما، شفافیت در محصولات و قیمت ها اولویت دارد تا خرید شما تجربه رضایت بخشی باشد.

  • تیشرت دورس ساده دونخ سوپر پنبه 200000
  • تیشرت دورس خارخورده دونخ سوپر پنبه 235000
  • تیشرت دورس توکرک دار سه نخ پنبه 280000
  • هودی ساده دونخ سوپر پنبه 2450000
  • هودی خارخورده دونخ سوپر پنبه 297000
  • هودی تو کرک دار سه نخ سوپر پنبه 320000
  • تیشرت دورس اسپان سه نخ خارخورده 170000
  • تیشرت دورس ملانژ سه نخ خارخورده 197000

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما